אוחנה חשף: "ביקשתי לקבל את מצלמות השוטרים מהחתונה החרדית"

איתי גדסי No Comments on אוחנה חשף: "ביקשתי לקבל את מצלמות השוטרים מהחתונה החרדית"

לאחר האיגרת הנזעמת של מ"מ המפכ"ל מוטי כהן, עם ההודעה על מינוי המפכ"ל החדש, בה כתב כי בתקופה האחרונה ניסו גורמים להתערב בעבודת המשטרה. השר אוחנה חושף כי ביקש לקבל את מצלמות הגוף של השוטרים שנהגו באלימות בחתונה החרדית בגבעת זאב

השר אמיר אוחנה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם הודעת השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, כי החליט למנות את ניצב קובי שבתאי מפקד מג"ב למפכ"ל הבא, יצא מ"מ המפכ"ל מוטי כהן באיגרת לשוטרים בה כתב בין היתר, "בתקופה האחרונה נאלצתי להתמודד גם עם אתגרים מסוג חדש, ניסיונות להתערבות בעבודת משטרת ישראל. מעורבות שאין לה מקום בארגון ולא נתתי לה יד". כהן לא פירש או הסביר לאיזה התערבות הוא מתכוון.

היום (שבת) השר אמיר אוחנה חשף בריאיון בפגוש את העיתונות כי המקרה המדובר היה על האלימות המשטרתית הקשה בחתונה החרדית בגבעת זאב: "מ"מ המפכ"ל כועס שבקשתי את מצלמות השוטרים בחתונה החרדית בגבעת זאב ששם למשטרה היה קשה לומר "טעינו", אמר אוחנה.

מייד לאחר האיגרת של כהן עם האשמות כלפי השר, הגיב השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, להאשמות של מ"מ המםכ"ל כהן וכתב, "שר אמור להיות מעורב בענייני משרדו, ושר לביטחון פנים חייב להיות מעורב בעבודת המשטרה, גם אם זו תופעה חדשה עבור מישהו במשטרה או בשירות הציבורי בכלל".



0 תגובות